MensTennisForums.com - View Single Post - Rotterdam & Marseille 2009

View Single Post

Old 02-15-2009, 11:00 AM   #35
country flag Keijan
Registered User

Keijan's Avatar

Keijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond reputeKeijan has a reputation beyond repute
Default Re: Rotterdam & Marseille 2009

He's closer than ever then I hope he'll be able to play in Marseille to gain a few more points.

C'est moi ! C'est vrai que je fais un gros effort d'écriture à chaque fois que je vais là-bas pour être sûre qu'on ne me confond pas avec la bande de trolls résidante Il me fatigue ce site, autant les rédacteurs que certains lecteurs, mais comme il y a très peu de blogs français sur le tennis je m'accroche ! Je considère ça comme une victoire chaque fois que je ne me fais pas insulter après avoir posté un commentaire

So Rafa and Gaël spoke to each other during the bathroom break -I was wondering about what happened exactly. It's a very unusual situation, I can't think of anything else which would have been able to break Rafa's legendary focus. I like that he was so worried about Gaël, it just shows how great a person he is
Keijan is offline View My Blog!   Reply With Quote