MensTennisForums.com - View Single Post - Summer hardcourt season 2008

View Single Post

Old 08-11-2008, 03:15 PM   #50
country flag 2moretogo
Registered User

2moretogo's Avatar

2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute2moretogo has a reputation beyond repute
Default Re: Summer hardcourt season 2008

Quote:
Originally Posted by Truc View Post
No no, he won't tell, it's not his style to brag, as you know!

Gaël Monfils (FRA), qualifié pour le 2e tour : «C'était un beau match contre un bon joueur. Il n'avait pas beaucoup de matches dans les jambes, ça m'a servi. J'ai eu un petit coup de pompe physique au deuxième set, un peu de chaleur aussi. J'espère me sentir mieux physiquement au fur et à mesure du tournoi. Je reste sur une défaite contre Hanescu. J'avais pris une bonne sanction. Ca va être un gros match. Les Jeux commencent de la meilleure des manières pour moi. Je bats un très bon joueur dès le premier tour. Je me sens hyper bien au village olympique. Je côtoie plein d'athlètes. C'est bien de pouvoir échanger. C'est une super expérience.»
http://www.lequipe.fr/Jo/20080811_11...tions_Dev.html
It was a great match against a good player. Almagro hadn't a lot of match practice and it helped. Gaël felt drained in the 2nd set, it was very hot too. He hopes he will feel better physically for the other matches. He lost his last match against Hanescu and got a real beatdown, so it will be a big match.
The Olympic Games start in the best possible way for him. He beats a very good player in the first round. He feels so well in the Village. He meets tons of athletes. It's a great experience.
Yup that's Gael, always so reserved and secretive! Thanks for all of the translations everyone! The powercord on my laptop broke last evening (after all the stores had closed). So unfortunately, I didn't get to stream any of these matches as my computer battery died. So glad to see these results as I step into work this morning!
2moretogo is online now View My Blog!   Reply With Quote