MensTennisForums.com - View Single Post - Clay season Thread 2008

View Single Post

Old 05-07-2008, 06:35 AM   #16
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: Clay season Thread 2008

In L'Equipe:
Le bilan du voyage à Rome restait pourtant plutôt positif : « J’ai plutôt bien aimé son attitude, soulignait Éric Winogradsky. Le fait que pour son premier match sur terre battue, dans un tournoi nouveau pour lui, il ait sans arrêt cherché la solution. Je trouve ça très encourageant. » D’autant plus encourageant que le genou a tenu sans problème. « C’est pourquoi j’ai quand même la banane aujourd’hui, soulignait le convalescent. Je suis content de mon attitude malgré la défaite. Ça n’a rien à voir avec Miami où, malgré une victoire, j’avais honte de ce que je faisais sur le court. »

Wino: "I quite liked his attitude. The fact that for his first match on clay, in a tournament which was new to him, he kept looking for a solution. I find that very encouraging."
And same thing for Jo: "I’m pleased with my attitude despite of the defeat. There's nothing to compare with Miami where I was ashamed of what I was doing on the court, even if I won a match."
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote