MensTennisForums.com - View Single Post - Clay season 2008

View Single Post

Old 04-21-2008, 06:25 AM   #10
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: Clay season 2008

Some news of his back in L'Equipe today, he's fine (I was wondering if he had asked for a late start because of his back when I saw he wasn't playing today):
Quote:
SIMON A BON DOS. – Mené 6-2, 5-3, donc très mal embarqué contre l’Italien Cipolla au deuxième tour à Estoril la semaine dernière, Gilles Simon avait alors abandonné à cause d’une soudaine et violente douleur dorsale. Croisé hier à Monte-Carlo, le numéro 4 français avait des nouvelles rassurantes. « Mon dos va mieux. C’était un lumbago et après quelques visites chez l’ostéopathe et quelques séances de kiné,ça a disparu. D’où ça m’est venu ? Aucune idée. Je crois que je suis trop stressé (rires). » Opposé à l’Espagnol Ramirez-Hidalgo au premier tour, Simon, s’il passe cet obstacle, pourra stresser ou non à l’idée de retrouver Roger Federer au deuxième tour.
"My back is feeling better. It was a lumbago and it went away with a few sessions with the osteopath and the physio. How did it happen? No idea. I guess I’m too stressed (he laughes)."
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote