MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 03-21-2008, 09:43 AM   #1560
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Nou dat is sowieso standaard hier, maar normaal moet je je abonnement met 2 jaar verlengen om een telefoon gratis te krijgen. De actie was dat je nu maar één jaar je abonnement hoefde te verlengen om diezelfde telefoon gratis te krijgen. Daarnaast heb ik onbeperkt internet voor minder dan 5 euro (en dat kan ik opzeggen wanneer ik wil en dat zal ik ook op gaan zeggen na één of twee maandjes uitproberen,omdat ik toch bijna overal internet met mijn laptop heb) en ik krijg de eerste twee maanden korting op mijn abonnement niet slecht!

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote