MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-29-2008, 04:27 PM   #1535
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ja het is mijn eindwerk, ik had moeite te starten, maar nu is het echt heel leuk om te doen. Het gaat over gasttevredenheid en het is echt heel leuk om uit te zoeken allemaal. Het is een onderwerp dat me wel ligt. Ik doe niet gewoon een gasttevredenheidsonderzoek, maar ik moet de gasttevredenheidsenquête optimaliseren. En ik ga toetsen welke belevingspunten van belang zijn.

Ik weet het niet, ben een beetje humeurig. Denk dat het komt omdat ik weer bij een wisseling in mn leven ben aangekomen, dat vind ik altijd moeilijk. Mijn stage is bijna afgelopen en eigenlijk heb ik het goed naar mijn zin hier, dus vind ik het jammer om weg te gaan. En het is weer tijd voor iets nieuws dan... moet ik me daar weer "druk om maken"
Wat moet je dan precies doen? Nieuwe vragen verzinnen ofzo?

De onzekerheid over wat er in de toekomst staat te gebeuren. Ja, kan ik me voorstellen...
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote