MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-24-2008, 06:27 PM   #1504
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Nee, Antwerpen kun je ze idd neit zien trainen. Ik vond dat toernooi niet zo boeiend om eerlijk te zijn. Is wel al een aantal jaar geleden dat ik daar was! (2004)
Je zou eigk eens naar Rosmalen moeten komen, als je graag naar een toernooi wilt. Rosmalen is heel sfeervol en het leuke is dat je ATP en WTA gecombineerd hebt.

Precies, dat is hier dus ook het probleem. Ik heb wel nog Eurosport, dus heb net iets meer tennis. Maar veel is het niet... het is dat ik genoeg toernooien bezoek. Anders zou ik de sport ook niet zo boeiend vinden. (mijn interesse in de sport is ook heel erg omhoog gegaan sinds ik toernooien bezoek)

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote