MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-24-2008, 04:21 PM   #1503
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
uhm wat dacht je van tennis kijken?
alhoewel, ik zit vooral op de trainingsbanen. Is leuk om te zien hoe de spelers daar zijn. Is vaak ook grappig om te zien

Tja da's mogelijk... al maakt een land als BelgiŽ of Nederland het ook makkelijk om er minder in geÔnteresseerd te zijn. (NL iig, BelgiŽ weet ik niet helemaal zeker) Omdat ze gewoon amper tennis uitzenden... en om het nou allemaal via het internet te volgen is ook niet alles
Das natuurlijk een optie
Ik was van plan naar Antwerpen te gaan, maar daar kun je de spelers niet zien trainen schijnt. En heb ook weinig tijd te laatste tijd, zal er ook veel mee te maken hebben.

Das waar, mannentennis wordt hier enkel uitgezonden tijdens GS tornooien, voor de rest niks. En ik heb geen Eurosport, dus kan daar ook niet kijken...
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote