MensTennisForums.com - View Single Post - Am I a Nadal fan?

View Single Post

Old 11-19-2007, 02:36 PM   #54
country flag Lee
Gugaholic

Lee's Avatar

Lee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond reputeLee has a reputation beyond repute
Default Re: Am I a Nadal fan?

Quote:
Originally Posted by P. Antonius View Post
Rogiman clearly meant to be offensive... some need to take a deep breath, a chill pill and go sleep a couple of hours...
Quote:
Any half-brained people figured out that his comments weren't meant to be offensive... Bad joke ok, but offensive no way...
Quote:
Even if it offended you it wasn't meant to be offensive... Rogiman did hurt sensibilities but that was surely not his goal... He wanted to piss off RFK, nothing more...
There is bad joke and there is sick joke. Joking about child **** crossed the line here. Pissing off another poster is one thing, being a total *** joking about child **** is another.

Quote:
Originally Posted by Naide View Post
Tu sais quoi j'ai même pas reporter son post, alors qu'on ne me dise pas que je suis ultrasensible, je pensais qu'il allait être un peu plus intelligent que cet abruti fini de RFK et l'effacer de lui même.
je pense juste que c'est un manque de respect même si c'était pour rire, on peut rire de beaucoup de choses mais pas de ça.
Maintenant ce n'est que mon avis et je ne décide en rien des bans.
I understand English is not your first language and you need to express yourself more eloquently. Since you are aiming at one particular poster, it's better to send it in a PM. This thread is an English thread and not a chat thread, so please don't post in French anymore.

Thank You!

Quote:
Je suis d'accord, son "gag" était d'un très mauvais goût... Mais c'est comme tout, on peut rire de tout mais y'a la manière... On peut rire des noirs, belges, petits, gros, j'en passe et des meilleurs, mais y'a toujours la forme qui doit suivre...

Rogiman est un gars bien, qui n'a jamais tenu ce genre de propos... Il voulait charier RFK et s'y est mal pris...

Je trouve qu'on devrait lui donner la chance de s'excuser et non pas le bannir purement et simplement
ditto
Lee is offline View My Blog!