MensTennisForums.com - View Single Post - shanghai nono

Thread: shanghai nono
View Single Post

Old 11-12-2007, 07:40 PM   #25
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: shanghai nono

Quote:
Originally Posted by Truc View Post
I know, but when Mika says that (he means their goal was to win a Grand Slam and it's done), the journalist answers "that's not a scoop, we already knew that". So I thought you Clément girls already knew about it too.
Or was it just a joke and I got it wrong??
(Marine, comment tu as compris le passage, il dit bien qu'ils devraient arrêter après Shanghai, non?)
Oui c'est aussi ce que j'ai compris, même si j'en avais pas entendu parler et même si je comprends toujours pas pourquoi ils arrêtent après... pour se consacrer sur le simple peut-être ?
Le double leur permet de bien gagner leur vie je comprends pas pourquoi ils flinguent leur association bien huilée (d'ailleurs je pensais pareil quand mika et santoro se sont séparés, quel gachis ! Surtout que Mika ne fait strictement rien en simple !!!)

Sorry for the french parenthese.

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote