MensTennisForums.com - View Single Post - paris: will this thread go beyond 1 page?

View Single Post

Old 10-30-2007, 07:09 PM   #22
country flag Hangdog
Registered User

Hangdog's Avatar

Hangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond reputeHangdog has a reputation beyond repute
Default Re: paris: will this thread go beyond 1 page?

Quote:
Originally Posted by ChrisDoesDallas View Post
2008 will be better.
You predict?
Quote:
Originally Posted by Marine View Post
L'Equipe

Pour finir, la « Clé » choisit l’autodérision quand un journaliste lui demanda s’il avait eu vent de la fameuse liste d’une vingtaine de matches jugés suspects par l’ATP dans l’affaire des paris truqués : « Ça doit sûrement être les 20 matches que j’ai gagnés cette année ! »

He was asked about the famous list of 20 suspect matches (rigged bets),
"Probably the 2 matches I won this year ! " lol
Bien joué!
Quote:
Originally Posted by barbottin View Post
Je dois avouer que je trouve ça bizarre...jusqu'ici il niait avoir été approché, aujourd'hui il dit que ça a été le cas, pourquoi le reconnaitre maintenant si ce n'est pour faire parler de lui ? ( il devait bien se douter du tappage médiatique que cette histoire allait créer ).

Sorry for english speakers
As Marine has already said, he was just asked a question and he's replied and that's all. It's a big issue these days so no wonder he wanted to give his opinion on this subject, moreover it has happened to him, too.
May also add that if he really wanted "faire parler de lui" he would at least have a normal website or was more "public" in general.
Quote:
Originally Posted by Kezzi View Post
That depends on your posts per page
I have it on 40 ppp, so I'm still on 1 page
Good note

As for the main topic, I've seen a similar article here, and voila one more quote:

"Tous les joueurs du circuit ont un jour balancé un match. Lorsque l’on est à bout moralement et physiquement, que l’adversaire est un ton au-dessus, parfois on n’a pas la force de s’accrocher. Moi-même, je sais au début de la saison qu’il y aura un ou deux matchs dans l’année où je n’y serai pas. Ce n’est pas pour cela qu’il faut croire que le match a été acheté. Si un joueur veut se faire breaker sans que l’on remarque rien, il comment une petite faute, joue un peu plus court, et personne ne verrait rien". (Arnaud)

As I got it, he says that everyone happens to throw a match. When everything goes wrong and you're having a bad day - it may force you to give up. Arnaud admits that every year he has a couple (oh yes lol) of matches like that. So it's just like that and it shouldn't mean a person was offered money. If a player wishes to tank a match he's able to do it the way no one will notice anything. True, isn't it?

Nicolas Devilder

Hangdog is offline View My Blog!   Reply With Quote