MensTennisForums.com - View Single Post - lyon 07

Thread: lyon 07
View Single Post

Old 10-24-2007, 11:47 AM   #8
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: lyon 07

And here’s Arnaud’s reaction in L’Équipe today, he sounds very angry:
Arnaud Clément. – Il est ressorti de son match frustré mais lucide : « C’est logique, Becker a été un poil meilleur que moi (7-6, 7-6 pour l’Allemand). Je suis très déçu. » Moins que pour ce qui se trame en Coupe Davis : « Une réunion est prévue lundi à Roland-Garros, à 10 heures. Je ne sais pas trop qui y sera puisque la moitié (des joueurs) sera à Bercy. Faudrait peut-être trouver un autre moment, ce serait plus intelligent. Mais cette réunion est impérative, car il y a beaucoup de trucs que je ne comprends pas. Le président Bîmes dit qu’il a rencontré 9 des 10 premiers joueurs français. Pour ma part, il ne m’a pas rencontré. Il n’a pas rencontré “Séb” (Grosjean) et il y a au moins deux autres joueurs (dont Llodra) qu’il n’a pas rencontrés non plus. C’est bizarre. Je ne comprends pas pourquoi Guy n’est pas reconduit dans ses fonctions, ni pourquoi le poste d’Hagel est remis en question alors que c’est un super entraîneur. Je voudrais que les choses soient claires et nettes. C’est nul, il y a déjà eu trop de battement entre la dernière rencontre et les décisions pour l’année prochaine. Beaucoup trop de n’importe quoi. »

About his match: Becker was a tad better than me. I’m very disappointed.
But not as much as about the DC: there will be a meeting in RG on Monday. I don’t know who will be there exactly since half of the players will be in Bercy. They could find a better time for this. But the meeting is very important since there are many things going I don’t understand. Bîmes (Pdt of the French Federation) means he’s met 9 of the 10 best French players lately to make decisions for the DC next year. But I haven’t met him. Neither have Seb, Mika and I know another player who hasn’t. It’s strange. I don’t understand why Guy hasn’t been confirmed as captain and why Hagelauer’s job is questioned while he’s a great trainer. I’d like things to be clear. It’s stupid, we’ve wasted too much time between the last tie and the decisions for next year. A lot of BS.
(Well, he doesn’t say „BS“, but I don’t know the right word, lol. That’s not exactly what he says anyway, just for you to get the idea. It seems to bother him a lot, it could explain his average performance yesterday too, he looked in a bad mood to me.)

Last edited by Truc : 10-24-2007 at 02:15 PM.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote