MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 10-07-2007, 04:56 PM   #787
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ik weet niet, momenteel heb ik er niet veel zin meer in, maar dat kan over enkele weken weer anders zijn
Het is eigenlijk wel grappig. We zitten soms op een andere campus buiten Gent, dus dat is altijd een gedoe om daar te geraken met het OV. Dus ik dacht dat het eigenlijk wel handig zou zijn mocht ik mijn eigen auto hebben om van dat OV vanaf te zijn. Ik had daar nog niks van gezegd tegen mijn ouders, maar blijkbaar vonden mijn ouders ook dat ik nood had aan een eigen auto Al rij ik toch nog altijd liever met de fiets en met de trein (zolang de bestemming niet te ver van het station ligt).
Zeg dan dat je de oude wel wil overnemen

Staan er al garanties op reparaties?
ik ken dat gevoel... al ben ik er nu echt van overtuigd dat ik na mijn studie weg wil
Ik zou die auto niet eens kunnen betalen en ik ga er nog niet veel aan uitgeven nu, aangezien ik nog altijd gratis met OV kan

kennelijk wel, want dat waren de woorden van de verkoper

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote