MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 10-07-2007, 01:47 PM   #786
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Het klinkt wel leuk allemaal, ik zou voor de buitenlandse stage gaan denk ik!
Dat is handig! MIjn ouders doen altijd de oude auto weg als ze een nieuwe kopen, dus wij hebben nooit een auto over

Nou... dat zou ik nog niet zo erg vinden. Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze zeggen. Ik vind dat het onder garantie vorige reparatie valt...
Ik weet niet, momenteel heb ik er niet veel zin meer in, maar dat kan over enkele weken weer anders zijn
Het is eigenlijk wel grappig. We zitten soms op een andere campus buiten Gent, dus dat is altijd een gedoe om daar te geraken met het OV. Dus ik dacht dat het eigenlijk wel handig zou zijn mocht ik mijn eigen auto hebben om van dat OV vanaf te zijn. Ik had daar nog niks van gezegd tegen mijn ouders, maar blijkbaar vonden mijn ouders ook dat ik nood had aan een eigen auto Al rij ik toch nog altijd liever met de fiets en met de trein (zolang de bestemming niet te ver van het station ligt).
Zeg dan dat je de oude wel wil overnemen

Staan er al garanties op reparaties?
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote