MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 10-07-2007, 09:24 AM   #785
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Precies, en dat is wel slim. Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder zin ik hem om naar het buitenland te gaan. Hoewel, dat bedrijf waar ik volgend jaar stage zou willen lopen heeft ook een vestiging in Florida...
En het moet trouwens een betaalde stage zijn. Ben het beu om gratis werkkracht te spelen
Sinds gisteren Mijn ouders hebben onverwacht er een nieuwe auto bijgekocht

Ze zullen je waarschijk wel een nieuwe willen aansmeren
Het klinkt wel leuk allemaal, ik zou voor de buitenlandse stage gaan denk ik!
Dat is handig! MIjn ouders doen altijd de oude auto weg als ze een nieuwe kopen, dus wij hebben nooit een auto over

Nou... dat zou ik nog niet zo erg vinden. Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze zeggen. Ik vind dat het onder garantie vorige reparatie valt...

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote