MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 10-06-2007, 09:41 AM   #781
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Nee, heel erg lang is het niet.
Er deed er iemand stage in een bedrijf waar hij goed werd betaald en kon er na zijn studies meteen aan de slag. Dus misschien voor de zekerheid kiezen en daar stage gaan lopen. Naar het buitenland kun je eigenlijk je hele leven. En nu ik zelf een auto heb kan ik gaan en staan waar ik wil zonder rekening te houden met het OV

Hopelijk kunnen ze hem maken dan.
Ja dat is ook waar... bij mij hebben ook veel mensen daarvoor gekozen, een stage waar ze zekerheid kunnen krijgen voor een baan...
Oh je hebt een eigen auto?! Wat leuk! Sinds wanneer?

Ik hoop het ook... ben benieuwd wat ze te melden hebben, hopelijk krijg ik dinsdag of woensdag bericht

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote