MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-27-2007, 06:01 PM   #723
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ik denk dat dat idd het beste idee is.

Voor mij is het natuurlijk makkelijker om te stoppen omdat ik al een diploma heb, dat heb jij toch nog niet? of wel
Ik zie het trouwens minder en minder zitten. Ben toevallig op school iemand tegengekomen waarmee ik in het middelbaar nog mee in de klas heb gezeten. Hij was toen één van de betere en als ik zie hoeveel vakken hij moet overdoen dit jaar...
Ik heb idd nog geen diploma, maar ik ga in mijn laatste jaar ook echt niet stoppen hoor, ik wil dat diploma hebben
Ja maar je bent nu ouder dan op middelbaar en hebt meer ervaring met leren, het is niet zo dat omdat hij vakken over moet doen, jij dat ook moet. Het gaat je vast lukken!

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote