MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 08-05-2007, 11:14 PM   #89
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ja in het oosten wonen heeft zo zijn voordelen. ik hoop dat het morgen weer zo lekker is.

Zat net nog buiten, dat vind ik zomer... tot laat buiten kunnen zitten was vanavond ook nog een fietstocht aan het maken over de nieuwe snelweg, die in januari klaar moet zijn. Was leuk, zijn net zo ver gegaan tot we niet meer verder konden, omdat het viaduct nog niet klaar was en de weg dus opeens ophield
De regen komt er wel hoor

Heb ook een fietstocht gemaakt. Ik doe altijd dezelfde toch en mijn doel is om telkens sneller thuis te zijn. Zat vandaag net onder het uur

(Nee, heb momenteel niks beters te doen)
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote