MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 08-03-2007, 09:43 PM   #29
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by tRaB View Post
Als je een taal een tijd niet gebruikt, vergeet je inderdaad veel. Heb hetzelfde voor met mijn Frans. En Frans is toch wel tamelijk belangrijk in België. Walen zullen zelden Nederlands praten. Als je aan de Belgische kust zit hoor je soms meer Frans dan Nederlands.
Dat vind ik dus het stomme van een land waar ze twee talen spreken, als de ene helft niet de moeite doet de andere taal te leren. En met Frans-taligen is dat altijd het probleem geloof ik
Ik spreek echt geen woord Frans meer, gelukkig is het hier wat minder belangrijk

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote