MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 08-03-2007, 09:38 PM   #26
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ja maar ook als ik in Duitsland ben, spreek ik vooral Engels, wat stom is, want ik spreek best een beetje Duits en door het niet te gebruiken vergeet ik alles.

Ik Duits nog wel, maar Zwitsers dus echt niet, en Marco sprak op dat moment dus Zwitsers en geen hoog duits
Als je een taal een tijd niet gebruikt, vergeet je inderdaad veel. Heb hetzelfde voor met mijn Frans. En Frans is toch wel tamelijk belangrijk in België. Walen zullen zelden Nederlands praten. Als je aan de Belgische kust zit hoor je soms meer Frans dan Nederlands.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote