MensTennisForums.com - View Single Post - Come & cheer for Fab on the Tour

View Single Post

Old 04-15-2007, 07:09 PM   #52
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: Come & cheer for Fab on the Tour

Very strange decision for the WC in MC, I thought he didn’t get it because he didn’t want to play in singles for some reason, but not at all according to L’Équipe! Fab says they even interviewed him for the official tournament booklet and ask him in this interview how it feels to play his 17th tournament in MC, so he really thought he would get the WC, but they gave it to Serra and Tojo instead of him. The tournament director refused to comment their choice.
He'll only play in doubles.

Here’s the article in L’Équipe:
Quote:
PAS DE RECORD POUR SANTORO.
À trente-quatre ans, Fabrice Santoro s’apprêtait à établir un nouveau record de participations en simple au tournoi de Monte-Carlo (17 !), mais son classement au moment des inscriptions (57e) était à peine insuffisant (Mirnyi, dernier entrant, 55e…) pour intégrer directement le tableau du tournoi…« Je m’attendais à recevoir une wild-card puisque, il y a un mois et demi, un journaliste m’avait interviewé pendant une demi-heure pour le compte du programme officiel du tournoi, me demandant ce que ça me faisait, dix-sept Monte-Carlo… » Finalement, l’interview est bien dans le programme officiel, mais Santoro, pas invité en simple (le directeur du tournoi, Zeljko Franulovic, n’a pas souhaité commenter les choix du comité au sujet des wild-cards attribuées à Balleret, Mathieu, Serra et T. Johansson), ne disputera que le double en Principauté.

Last edited by Truc : 04-15-2007 at 10:08 PM.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote