MensTennisForums.com - View Single Post - Indian Wells & Miami (+ Sunrise!)

View Single Post

Old 03-24-2007, 09:31 AM   #53
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: Indian Wells & Miami (+ Sunrise!)

Quote:
Gaël Monfils repart de Floride riche d'une victoire en challenger, à Sunrise, d'une défaite au premier tour, à Miami, et de trois tatouages. Tous éphémères et tous sans autre espèce d'explication que leur aspect esthétique. Un motif ethnique, un tigre et le lapin de Playboy. « Je pensais juste que c'était un lapin, confesse la Monf', je le kiffais. Et puis après, on m'a dit que c'était le lapin de Playboy. Mais bon... »
http://www.lequipe.fr/Tennis/20070324_092227Dev.html

His tatoos are not permanent. He's got three: some ethnic pattern, a tiger and... the Playboy bunny. "I thought it was just a rabbit, it looked great. Afterwards I was told it's the Playboy bunny..."

Last edited by Truc : 03-24-2007 at 11:27 AM.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote