MensTennisForums.com - View Single Post - Olimpia Awards

Thread: Olimpia Awards
View Single Post

Old 12-20-2005, 05:00 PM   #38
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

RogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond repute
Default Re: Olimpia Awards

Quote:
Originally Posted by jazz_girl
David's quotes:
"Es un momento muy emotivo para mí. Después de estar tanto tiempo fuera del país, con las exigencias que provoca el circuito de la ATP, puedo gozar del reconocimiento de la gente de mi país y en especial de los periodistas que me entregaron el Olimpia de Oro"

"It's a very emotive moment for me. After being so long out of the country, in the circuit, with the hard work that the ATP aks, I can enjoy from people's recognition in my country and specially from the journalists who gave me the Gold Olimpia"

"Este reconocimiento me da fuerzas para comenzar una nueva temporada. Las vacaciones ya terminaron para mí y ahora se viene el trabajo con miras al Abierto de Australia. Mi objetivo está puesto en la Copa Davis y en un Grand Slam, además de tratar de meterme entre los tres mejores del ranking. Ojalá pueda mantener el nivel que alcancé en la última parte del año"
"This recognition gives me strength to start a new season. The vacations are over for me and now I start working to face thee Australian Open. My goal is the DC and winning a Grand Slam, besides trying to be among the best 3 in the ranking. I wish I could maintain the level I reached in the last part of the year"
It must have been very emotional for David -- it was so sweet to see him hugging his Mom when he won Shanghai!

Más vale maña que fuerza -- proverbio español
"Pero, con todos mis respetos para Rafa, Federer tiene más talento." - Marat Safin
"Pero para mí el mejor es Roger Federer. / For me, the best is Roger Federer." - D. Nalbandian
"He's the best sportsman, I think, in the world. He has a lot of humble." - Rafael Nadal
"He's so charismatic." - Marcos Baghdatis
RogiFan88 is offline View My Blog!   Reply With Quote