MensTennisForums.com - View Single Post - Kiwi interviews & articles

View Single Post

Old 05-01-2005, 03:16 PM   #35
country flag Neely
-

Neely's Avatar

Neely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond repute
Default Re: Kiwi interviews & articles

http://focus.msn.de/hps/fol/newsausg...e.htm?id=13875
Quote:
Liebeskummer: Kiefer kämpft um seine Ex

Es gibt etwas, was sich Tennis-Crack Nicolas Kiefer mehr wünscht, als Platz 1 in der Weltrangliste.

Kiefer will seine Ex-Freundin Inga zurück, von der er sich kurz vor Weihnachten getrennt hatte, wie „Bild am Sonntag“ berichtete. „Wir haben uns auseinandergelebt. Ich ständig auf Tour, sie büffelte für ihr Examen als Juristin", so Kiefer. Doch er habe nie aufgehört, sie zu lieben.

„Telefonieren fast täglich“

„Ich gebe zu, nach der Trennung habe ich oft geheult", gestand Kiefer. „Eine wie sie kriege ich nie mehr.“ Jetzt habe er wieder Hoffnung. „Inga hat ihre Prüfungen endlich geschafft. Wir telefonieren fast täglich, treffen uns zum Essen.“

Er wolle sie nicht drängen, doch er hoffe auf ein erneutes Liebes-Doppel. „Das wäre schöner als Platz 1 in der Weltrangliste", so Kiefer.
Heartsickness: Kiefer is fighting for his ex-girlfriend

There is something what would be more important for tennis pro Nicolas Kiefer than being ranked #1 in tennis.

Kiefer wants to have his ex-girlfriend Inga back, with whom he split up short before Christmas, as reported by "Bild am Sonntag". "We drifted apart. I'm always on the Tour, she was studying for her exam as lawyer", said Kiefer. But he never stopped loving her.

"I admit that I cried often after we split up", Kiefer said. "I will never get again one like her." Now, he has hope again. "Inga finally has done her exams. We are talking on the phone almost daily, we are going out for food."

He doesn't want to push her, but he hopes for a renewed "love doubles". Kiefer: "That would be nice than #1 in the rankings"

---------------

Poor Kiwi
I wish him the best possible solution that he can be happy off and on the tennis court

Best of luck to all Germans : Nicolas Kiefer | Rainer Schüttler | Lars | Florian | Tommy
Neely is offline View My Blog!   Reply With Quote