MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #1

View Single Post

Old 02-22-2005, 09:08 PM   #72
country flag SuperFurryAnimal
Registered User

SuperFurryAnimal's Avatar

SuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by joske
Hmmmm 't is eigenlijk echt raar da België zo'n goeie topspeelsters heeft op de WTA tour (ook al ligt Kim nu ff uit de top 100 (grellig eigelijk eh?) en is ons Justine ook al ff nimer wa ze geweest is..) In Nederland zijn 't inderdaad meer de mannen die 't beter doen (van vrouwen hoorde daar eig nix van? )
Er is gelukkig hoop voor het Nederlandse vrouwentennis! Michaella Krajicek, het halfzusje van Richard, is pas 16 jaar en staat nu al bij de beste 125 van de wereld (momenteel dus hoger dan Kim ). Maar voor de rest stelt het in NL niet zoveel voor wat de vrouwen betreft. Wij zijn best jaloers op jullie hoor, met Kim, Justine en Kirsten Flipkens!

En bij de mannen is het nu ook niet meer wat het geweest is... Sjeng hoort in de top 50 te staan, maar is daar door een rotjaar 2004 (hij had de ziekte van Pfeiffer) uit weggevallen. Maar hij is hopelijk weer op de weg terug.

Heb vorige week in Rotterdam een paar wedstrijden van Oli gezien. Hij is echt klein!! Er waren ballenkinderen die een kop boven hem uitstaken! Maar hij kan wel tennissen als de beste zeg! Echt een bijtertje! Respect voor Oli!

Oh, en dat Oli altijd tegen Spanjaarden loot... Dat probleem komt me heel bekend voor! In Dubai speelde mijn favo Rainer in de eerste ronde tegen Younes El Aynaoui, en nu in de tweede ronde tegen Misha Youzhny... En ik heb ze alledrie in mijn signature staan... argh!

Prachtig vrouwentennis in Antwerpen inderdaad afgelopen week! Heb wat beelden gezien van Kim tegen Petrova en Kim tegen Venus. Verder nog de finale met een Amelie die van een andere planeet kwam. Nu nog een GS winnen en dan is ze écht een van de groten!

Leuk hoor, dit Vlaamse thread!

Member of the Mohamed Lahyani Appreciation Society

Visit AZ FANPAGE

Last edited by SuperFurryAnimal : 02-22-2005 at 09:12 PM.
SuperFurryAnimal is offline View My Blog!