MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #1

View Single Post

Old 02-22-2005, 06:58 PM   #66
country flag SuperFurryAnimal
Registered User

SuperFurryAnimal's Avatar

SuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Hallo

Wat leuk, een Vlaams forum! Ik zie dat er al heel wat Nederlanders langs zijn gekomen... Als ze het hier maar wel een beetje gezellig en vooral duidelijk houden. Ik heb geprobeerd 'mee te doen' met de discussie in het NL thread, maar ik raakte al snel de draad kwijt... Erg verwarrend, dat NL thread!

Belgen zijn denk ik een stuk duidelijker, of niet?
Mijn favo Vlaamse tennisser is trouwens Gilles Elseneer (olé olé! ). En bij de vrouwen natuurlijk Kim! Jullie boffen maar met zo'n geweldige lichting tennisters!

Member of the Mohamed Lahyani Appreciation Society

Visit AZ FANPAGE

Last edited by SuperFurryAnimal : 02-22-2005 at 10:16 PM.
SuperFurryAnimal is offline View My Blog!