MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #1

View Single Post

Old 02-21-2005, 05:57 PM   #53
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by FreyaM
sèèèg dat komt alleen omdat ik niet constant op het net vertoef

kben blij om jullie hier te zien
gaat het er dan stevig aan toe op het Nederlandse topic? ik zou het nie weten, ik ben maar enkele keren gaan kijken, maar ik ben nooit mee

wat sporza betreft, wil ik wel wat meer tennis zien. ze werken soms serieus op mn systeem, ze tonen veeeeeeeel te weinig matches!
Er is natuurlijk NOOIT genoeg tennis op tv . Maar omdat jullie tennissers nog iets bereiken soms, laten ze al veeeeeel meer zien dan de Nederlandse zenders hoor...

NL thread is ook heel gezellie, alleen wat droger en soms wordt er nogal wat geplaagd, maar dat maakt niet uit...
Het is gewoon grappig om hier alleen al te lezen, sowieso het verschil in zinsbouw en woordgebruik, altijd zo leuk om te zien

Good Luck To:

| Tommy Haas | Marat Safin | Tommy Robredo |

| Arnaud | Mario | Igor | Raemon | Thierry | Juan Carlos | Oli |

| I'm Kezzi's partner in crime |
| Fred Hemmes=>Talented tennisplayer |

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Gosjke is offline View My Blog!