MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 11-11-2012, 12:34 PM   #410
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Nah, ervaring vind ik niet belangrijk. Het gaat meer om de interesses en wat er bereikt wil worden tijdens zo'n reis. Een beetje avontuurlijk ingesteld ;-) (en avontuurlijk hoeft niet meteen de wildste avonturen te betekenen, maar wel van het standaard pad af durven te wijken)

Ik kom er alleen als ik op de verkeerde link in mijn favorieten klik lol
Ok, zal wat verzinnen Maar dat zal eerder tijdens het gesprek aanbod komen, dus dat moet ik niet echt in mijn CV zetten.

Had jij geen thread die je daar in leven moet houden? Ik probeer de mijne een beetje in leven te houden maar dat lukt niet al te best
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote