MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 11-04-2012, 05:14 PM   #406
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Dank je. Heb ontdekt dat het te onderdrukken is met paracetamol, gelukkig heb ik die voldoende in huis, dus eet ik die maar wat vaker.

Precies, ik vind dat ook helemaal niet erg, als het maar niet constant is natuurlijk. Maar dat is niet het geval gelukkig, we hebben het toch vooral heel gezellig.

Ja precies, dat vind ik ook. En als vrouw alleen vind ik het allemaal nog iets meer een risico. Dus denk ik dat, als mijn vriend niet mee wil, ik een sollicitatie ronde ga houden. Vacature: reisgenoot

Gelukkig maar, dat je het vaak gezellig hebt

Ik zal alvast mijn CV opstellen

Kijk wat ik hebe gevonden, jij staat daar ook nog steeds vrij bovenaan:http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=470598
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote