MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #1

View Single Post

Old 02-21-2005, 12:53 AM   #47
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Omdat Brenda (Dutchie) deze thread even gepromoot heeft in het Nederlandse topic, kom ik ook maar ff langs.. Het is hier idd een stuk rustiger en beleefder dan int NL topic, zal het cultuurverschil wel zijn denk ik . Jullie hebben nog een lange weg te gaan als jullie ons willen inhalen ... Olli is errug cool, ook erg grappig ook trouwens .
En bij deze wil ik trouwens vlamingen bedanken voor hun bestaan, want dankzij jullie hebben wij in Nederland extra tennis coverage via Sporza of Canvas en das altijd mooi meegenomen

Nou.. ik kon niet slapen, ga nu een 2e poging doen, jullie hebben er in ieder geval weer 1 post bij . Dag zuiderburen

Good Luck To:

| Tommy Haas | Marat Safin | Tommy Robredo |

| Arnaud | Mario | Igor | Raemon | Thierry | Juan Carlos | Oli |

| I'm Kezzi's partner in crime |
| Fred Hemmes=>Talented tennisplayer |

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Gosjke is offline View My Blog!