MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 10-14-2012, 08:13 AM   #390
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Rotterdam is prima. Niet mijn favoriete stad, maar je hebt gelijk, het is voor ons beide goed te reizen. Normaal kom ik alleen in Rotterdam voor het tennistoernooi.

Concrete plannen is inderdaad wat vroeg, maar een idee hebben van wat je wil is nooit te vroeg. Weet je al wat je in ServiŽ zou willen doen? Ben er nog nooit geweest, maar zou graag meer naar Oost-Europa gaan, volgens mij is daar veel moois te ontdekken.
Dus dan wordt het Rotterdam Ik denk dat jouw agenda het drukst bezet is, dus geef je een aantal data door wanneer je kunt? Ik pik er dan eentje uit. Mag ook via pm of per mail (Mag trouwens ook op een vrijdag als je eens vrij bent)

In ieder geval Belgrado en Novi Sad bezoeken. ServiŽ heeft ook een aantal mooie nationale parken zoals Fruska Gora en Tara. Ik denk dat er heel wat moois te ontdekken valt in de oude Joegoslavische landen, vooral ook in BosniŽ en Montenegro, maar om daar alleen naar toe te gaan dat durf ik eerlijk gezegd niet
Ook Rusland en dergelijke zou ik heel graag willen doen, maar dat is denk ik al helemaal geen land om alleen naar toe te gaan.

Last edited by Bart. : 10-14-2012 at 08:19 AM.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote