MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 10-14-2012, 07:29 AM   #389
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ja, er zijn altijd wel zaken die vertragingen veroorzaken, ga je er dit jaar nog kunnen intrekken?
Als het goed is wel. Afgelopen weekend voor het eerst in mijn eigen appartement geweest, alvast kijken hoe het is en de kans om een en ander op te meten. Zo voor het oog leek die ver af, alleen de keuken moest nog geplaatst worden. Maar het wordt pas opgeleverd als rond de ingang en alles en in mijn gedeelte van het complex niks meer gebouwd moet worden, in verband met de veiligheid. Ik weet niet precies hoe lang dat nog gaat duren. Maar ik hoop toch snel. Mijn nieuwe bed wordt in week 50 geleverd, ik hoop dat ik het dan meteen in het appartement kan laten plaatsen en niet om uitstel hoef te vragen.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote