MensTennisForums.com - View Single Post - Tennis Tipping Kuala Lumpur - Champions Marita and DudiSela/Erick

View Single Post

Old 09-24-2012, 04:09 PM   #105
country flag Direnan
Registered User

Direnan's Avatar

Direnan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond reputeDirenan has a reputation beyond repute
Default Re: Tennis Tipping Kuala Lumpur - Picks until 8am CEST

Quote:
Originally Posted by Elirj70 View Post
DiRenan,
Can you publish the Monday picks (my and my opponent)?
PTS can be necessary to decide our match because Tuesday OOP have just 3 matches, ok?
Thanks

DiRenan,
Vc poderia publicar os palpites meus e de meu oponente? Como a OOp de terça tem só 3 jogos, os PTS podem decidir o confronto e preciso saber quem está em vantagem depois dos jogos de hoje (segunda-feira). Isso graças ao abandono do Melzer que fez minha única diff de hoje não valer pra sr.
Acredito que vc deveria fazer o mesmo pros outros jogadores que não tiveram diffs hoje.
Valeu, véio!
very thanks by your observation. ^^
NALBA, Nadal, Yoshi, Farah, Elias, Sousa, Ferrer, De Bakker, Wawrinka, Gil, Alves, Mello, B. Baker, Gasquet

Bartoli, Matekkão, Wozniack, Minella, Rezai, De Brito, Cirstea, Cornet, Bouchard, Robson
Duarte, Segnini, Hermenegildo, Nanda, Vaisemberg, Bia
Direnan is offline View My Blog!   Reply With Quote