MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 07-11-2012, 11:52 AM   #297
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ja, inderdaad, de hele weg terug...met tegenwind dan

Moet toegeven dat ik het niks doen leuker vond vandaag. Maar wat ik verwachtte (of eigenlijk vreesde) te zien te krijgen toen ik terug zou keren, is ook gebeurd. Dus niet met het beste humeur terug aan het werk gegaan.

Ik probeer mijn vakantiedagen zo goed mogelijk te spreiden over het hele jaar, je weet nooit waarvoor je ze nog nodig hebt.
Dat is toch lekker sportief dan, zou ik ook weer meer moeten doen. De laatste tijd weinig aan wielrennen toegkeomen.

Dat is balen. Hopelijk is het weer wat bijgetrokken dan.

Ja doe ik ook wel, wil meerdere keren wat vrij kunnen pakken. Scheelt dat ik best wel wat dagen heb opgebouwd. Heb er voor gekozen 1,5 week vrij te hebben in augustus en dan heb ik nog voldoende over voor september en in het najaar.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote