MensTennisForums.com - View Single Post - Wimbledon 2012 - The Last One. :sad:

View Single Post

Old 07-09-2012, 07:33 PM   #77
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: Wimbledon 2012 - The Last One. :sad:

Quote:
Originally Posted by soulage View Post
It's girl he said it earlier this year http://www.rtl.fr/actualites/sport/t...nfie-774244156 And Camille is not even 30 Yo and she already got 3 children Good job
Good for them it's a girl, Théo seems to be a little terror ! lol
Anyway his kids are funny like their father, I complain Camille! lol

Quote:
Oui Antoine Prudent, on le voit souvent dans les tribunes joueurs à RG ou ailleurs et il était assis à côté d'arno pendant la coupe davis à Monaco. Je l'ai googlé et c'est un financier, gestionnaire de portefeuille; C'est une affaire entre amis. Ca doit coûter cher de boire un verre là-bas par contre
Moi aussi je l'avais googlé entre temps, un business man, qui est passé par Genève entre autre, pas surprenant qu'il soit dans le tennis. lol
Il s'occupe peut-être des affaires de certains joueurs français.

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote