MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 07-09-2012, 06:39 PM   #296
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Dat is toch een behoorlijke afstand, als je dan ook nog terug moet.

Ja dat vind ik ook altijd, enerzijds is het lekker, maar anderzijds is het standaard ritme toch ook fijn.

Heb zojuist 1,5 week verlof in mijn rooster gezet voor augustus, maar twijfel of ik die paar daagjes extra nog pak om er 2 weken van te maken. Ik heb er voldoende uur voor. Ik kan het ook bij 1,5 week houden en dan weer in het najaar nog een weekje pakken.
Ja, inderdaad, de hele weg terug...met tegenwind dan

Moet toegeven dat ik het niks doen leuker vond vandaag. Maar wat ik verwachtte (of eigenlijk vreesde) te zien te krijgen toen ik terug zou keren, is ook gebeurd. Dus niet met het beste humeur terug aan het werk gegaan.

Ik probeer mijn vakantiedagen zo goed mogelijk te spreiden over het hele jaar, je weet nooit waarvoor je ze nog nodig hebt.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote