MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 07-08-2012, 12:28 PM   #294
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Toch tot in Hulst geraakt en dat is zo'n kleine 20 km.

Morgen inderdaad weer aan het werk. Langs de ene kant vond ik het "niks doen" leuk, maar langs de andere kant kijk ik ook wel uit om mijn normale ritme terug op te nemen.
Dat is toch een behoorlijke afstand, als je dan ook nog terug moet.

Ja dat vind ik ook altijd, enerzijds is het lekker, maar anderzijds is het standaard ritme toch ook fijn.

Heb zojuist 1,5 week verlof in mijn rooster gezet voor augustus, maar twijfel of ik die paar daagjes extra nog pak om er 2 weken van te maken. Ik heb er voldoende uur voor. Ik kan het ook bij 1,5 week houden en dan weer in het najaar nog een weekje pakken.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote