MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 06-14-2012, 04:42 PM   #245
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Dat is dan toch altijd wel het positieve daaraan, dat je die uren gewoon als vakantie kunt opnemen

Was je niet te moe van de dag ervoor?
ja, ik kan kiezen. uitbetalen of verlof. Maar ik vind het wel lekker als ik voldoende vrij kan pakken, al zou ik eens moeten kijken hoeveel verlof uren ik eigenlijk nog heb staan. Waarschijnlijk nog meer dan voldoende, heb bijna alles nog op overuren geboekt namelijk. Anders heb ik dadelijk nog te veel uur over aan het einde van het jaar

Ik kan me meestal wel over moeheid heen zetten, als ik tenminste iets te doen heb.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote