MensTennisForums.com - View Single Post - Clay Court Season 2012 - Roland Garros

View Single Post

Old 05-18-2012, 05:15 PM   #48
country flag ImmzB
Registered User

ImmzB's Avatar

ImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond reputeImmzB has a reputation beyond repute
Default Re: Clay Court Season 2012 - Madrid

http://www.welovetennis.fr/atp-nice/...quet-incertain

Quote:
ATP - Nice > Gasquet incertain

Inscrit au tournoi de Nice la semaine prochaine, Richard Gasquet met en doute sa participation. Le Français, après deux gros matches contre Andy Murray et David Ferrer ne souhaite pas prendre de risque avant Roland Garros et souhaite reposer une cheville qui fatigue.

"J’ai toujours ma cheville qui me tire un peu et l’important c’est d’être à 100% pour mon premier tour à Roland-Garros. Je n’ai pas besoin plus que cela d’aller à Nice. On verra ce que je déciderai."

Richard's not sure if he will play Nice. He says he doesn't want to take any risks before Roland Garros and would like to rest his ankle.

[M.Safin] [T.Henman] [G.Rusedski] [A.Roddick]

- A.Khan

Man-Utd Fan Forever!

Last edited by ImmzB : 05-18-2012 at 05:24 PM.
ImmzB is offline View My Blog!   Reply With Quote