MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 05-09-2012, 07:41 PM   #196
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Jammer dat je moet terug keren nu het weer beter is beginnen worden. Of ben je bij dat je terug naar huis kunt

Nee, echt veilig lijkt mij dat ook niet. Hopelijk blijft het dan droog Ga je vrijdag al meteen weer gaan werken?

Ja, dat lijkt een beetje vreemd. Moet je ook aan wennen denk ik als je dat oranje/rood gewend bent.
Ik vind het jammer het goede weer achter te moeten laten, ik had het graag mee naar huis genomen.

Nee, ik heb vrijdag nog vrij. Werk volgende week van maandag tot en met woensdag. Daarna alweer een lang weekend vrij. Luxe :-)

Precies en je zag gewoon dat de structuur ook niet helemaal klopte. Het is niet de kleur die iets uitmaakt, maar wel de opbouw van de baan. En ik had het gevoel dat die ook anders was.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote