MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 04-12-2012, 05:42 PM   #14
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
inderdaad. Voor mijn gevoel is dat vorig jaar, maar we zitten alweer in 2012.

Dat heb ik ook, vind het heel moeilijk om te zeggen. Probeer er dus meestal omheen te praten. Van de andere kant, kun je pas oordelen als je de achtergrond kent en dat is bij iedereen anders. Dan zit ik liever thuis, dan dat ik soms verhalen hoor van mensen die zo vroeg uit huis zijn gegaan, omdat ze constant ruzie hadden of zo.
Ja, dat is bij mij gelukkig ook niet het geval. Ik heb nog steeds het uitvlucht dat ik vrij lang heb gestudeerd en nog volop wil sparen. Nu ja, is niet echt een uitvlucht, is het ook wel zo, maar toch. Gelukkig heb ik wel een collega van in de 30 die ook nog thuis woont, dus dan voel ik me wat minder "slecht"
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote