MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

View Single Post

Old 04-12-2012, 05:17 PM   #8
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
ben half 2008 afgestudeerd, vanaf dat moment, op mijn reis naar Australië na, toch regelmatig ook gewerkt. Vanaf half 2009 bij het bedrijf waar ik nu nog zit.

Dat heb ik ook heel vaak afgevraagd. Maar dan keek ik naar mezelf. Was/ben ik daar aan toe? Als ik dan nog met nee kan antwoorden, dan zit ik dus blijkbaar toch op de goede plek.
Ik wou zeggen dat dat nog niet zo lang is, maar 2008 is ondertussen ook al weer een tijd geleden...

Eigenlijk zit is nog wel goed waar ik nu zit. Maar soms denk ik wat een ander daar van denkt. Soms vind ik het lastig om te zeggen dat ik nog thuis woon.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote