MensTennisForums.com - View Single Post - Auf gehts Juan Carlos in Stuttgart!

View Single Post

Old 07-18-2011, 10:39 AM   #241
country flag Fisico
Registered User

Fisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond reputeFisico has a reputation beyond repute
Default Re: Auf gehts Juan Carlos in Stuttgart!

Quote:
Originally Posted by Lilou View Post
Flender, yes he changed his mind. He wants to play 2 or 3 more years !!!
Can someone translate ? My english is quite bad so.....

Déclarations extraites de l'Équipe d'aujourd'hui

"Je ne voulais pas stopper ma carrière de cette façon. […] C'est la raison pour laquelle je me suis fait opérer. Je veux que cette décision me revienne et que ce ne soit pas mon corps qui me force à arrêter."

"Cette fois, physiquement, tout va bien. Je mets seulement plus de temps à récupérer des efforts fournis durant les matchs. Je n'ai pas joué depuis deux mois, mon corps est raide de partout."

"C'est ma treizième saison sur le circuit, et j'aime ce sport. Je ne me vois pas faire autre chose pour l'instant. Je veux jouer encore deux ou trois ans.
Au début, je voulais participer à tous les tournois. Maintenant j'aime les choisir selon mes envies. Mon but, c'est vraiment de prendre beaucoup plus de plaisir sur le court. Je pense ne plus rien avoir à prouver à personne"

"J'étais venu ici pour jouer le plus de matchs possibles, le pari est donc relevé. Je vais maintenant tout faire pour gagner ce tournoi."

Attempted Translation:

"I did not want to end my career this way. That's the reason why i decided to have an operation. I wanted to regain control of this decision, and that it wouldn't be my body forcing me to stop.

This time, physically, all is well. Only i'm taking more time to recover from the efforts expended during matches. I haven't played for 2 months, so my body is stiff all over.

This is my thirteenth season on the circuit, and i love this sport. I can't see myself doing anything else at this moment in time. I want to play 2 or 3 more years. At first, i wanted to play in all the tournaments. But right now, i like choosing those that i feel like playing. My goal is really just to have much more fun on court. I feel i have nothing left to prove to anyone.

I came here to get as many matches as possible. This target has now been raised. I will now do everything i can to win this tournament."
Fisico is offline View My Blog!   Reply With Quote