MensTennisForums.com - View Single Post - Winter Indoor Season 2011

View Single Post

Old 02-05-2011, 08:45 AM   #26
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: Winter Indoor Season 2011

On FB:
« Les nouvelles sont plutôt rassurantes ! Je dois faire des soins dans les jours qui viennent pour chasser l'inflammation. Malheureusement, je suis contraint de déclarer forfait pour le tournoi de Quimper à mon grand regret ! J'aurai beaucoup aimé faire ce séjour en Bretagne... Je reste cependant optimiste pour Marseille la semaine suivante ! »

News are rather reassuring. He has a treatment for the next days, so he can't play in Quimper.
He's still positive about marseille next week.

ps: he made me laugh about quimper. He's disapointed not to play in bretagne ! oh really ?? lol (he must have been"contaminated" by nolwenn's new album ! )

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote