MensTennisForums.com - View Single Post - Grass Season 2010

View Single Post

Old 06-22-2010, 08:54 AM   #66
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute
Default Re: Grass Season 2010

Audio is available on FFT site http://www.fft.fr/wimbledon/2010/?id=6220 He explains that last two weeks he lost the desire to play really we didn't see ? but when he arrives here everything changed it was sunny it's a grand slam and after Wimbledon he's on holidays Apparently it was a quite good match by Arno. So he's happy to beat a guy who has beat him last week and he's happy because he could play Fedrerer and because it's soon the holidays In lequipe he sounds very hedonist and we learn that in the draw he's the player who the most here at wimbledon 14 times.

CLÉMENT RESPIRE. – Pour sa quatorzième participation au tournoi (record des joueurs du tableau), Arnaud Clément (87e) a mis l’art et la manière pour vaincre le Serbe Janko Tipsarevic (51e), qui l’avait battu la semaine dernière. Le cadre y était pour beaucoup. « Ces derniers temps, j’avais du mal à retrouver l’envie parce que j’ai enchaîné pas mal de premiers tours. Mais en arrivant ici, malgré un gros déficit de confiance, j’ai eu un tout autre état d’esprit. C’est mon dernier tournoi avant des vacances, il faisait beau, j’étais bien. Je me suis fait plaisir... »
Attached Images
File Type: jpg equipe22juin.jpg (36.8 KB, 8 views)

Last edited by soulage : 06-22-2010 at 09:04 AM.
soulage is offline View My Blog!   Reply With Quote