MensTennisForums.com - Search Results

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Showing results 1 to 23 of 23
Search took 1.21 seconds.
Search:
Key Word(s): ; Posts Made By: Ciara!

Forum: Marat Safin Message Board 06-27-2008, 05:19 PM
Replies: 4,647
Views: 685,188
Posted By Ciara!
Re: News & Articles - Yeti Premonitions

he's just being honest, coz it's so obvious! :inlove:
:haha: i like that!
Forum: Marat Safin Message Board 04-15-2008, 03:52 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Re: Open for business again!! (Live Score Update Thread!)

omg omg omg!!!!!! :woohoo::woohoo::yippee::bigclap:
Forum: Marat Safin Message Board 04-11-2008, 05:16 PM
Replies: 433
Views: 22,857
Posted By Ciara!
Re: 2008 DC Thread

:haha:
now that you mentioned it, i can't stop looking at it.
Forum: Marat Safin Message Board 04-11-2008, 05:05 PM
Replies: 2,130
Views: 323,197
Posted By Ciara!
Re: 2008 Pictures thread!

thank you! :hearts::hearts::inlove:
Forum: Marat Safin Message Board 04-02-2008, 07:49 PM
Replies: 4,647
Views: 685,188
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 04-01-2008, 05:39 PM
Replies: 4,647
Views: 685,188
Posted By Ciara!
Re: News & Articles - Yeti Premonitions

yeah, i saw that! it's crazy!
that's something that even marat wouldn't do..
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 07:40 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Re: Closed for maintenance! (Live Score Update Thread!)

i can't wait to hear what marat has to say after this. :rolleyes:
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 07:34 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 07:31 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 07:16 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 06:36 PM
Replies: 5,954
Views: 170,391
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 06:26 PM
Replies: 198
Views: 9,212
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 06:17 PM
Replies: 198
Views: 9,212
Posted By Ciara!
Re: Sony Ericsson Open, Miami .....*do we dare hope?*

i think i'm gonna give up hoping.
Forum: Marat Safin Message Board 03-27-2008, 06:02 PM
Replies: 198
Views: 9,212
Posted By Ciara!
Re: Sony Ericsson Open, Miami .....*do we dare hope?*

1st set...:sad::sad::sad:
maraaaat!!!!
Forum: Marat Safin Message Board 03-25-2008, 01:47 PM
Replies: 2,130
Views: 323,197
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 03-25-2008, 10:09 AM
Replies: 2,130
Views: 323,197
Posted By Ciara!
Re: 2008 Pictures thread!

loool
i love this pic! :haha::inlove:
Forum: Marat Safin Message Board 02-08-2008, 04:33 PM
Replies: 2,130
Views: 323,197
Posted By Ciara!
Re: 2008 Pictures thread!

i want more of these pictures!
marrrraaaattt.. *sigh*
and nole looks great, too. :D
Forum: Marat Safin Message Board 11-13-2007, 01:42 PM
Replies: 3,034
Views: 332,519
Posted By Ciara!
Re: The "You don't look too bad airbrushed" 2007 PICTURES Thread!

they can say whatever they want but marat is certainly NOT ugly! c'mon are they blind?!
my friends are not really interseted in him or don't like his game, but they had to admit that he is the...
Forum: Marat Safin Message Board 09-22-2007, 12:14 PM
Replies: 4,647
Views: 685,188
Posted By Ciara!
Forum: Marat Safin Message Board 09-02-2007, 09:01 PM
Replies: 3,034
Views: 332,519
Posted By Ciara!
Re: Pics!

nice pics! god, he's HOT!
btw, maratski, you're avatar-omg, it's the most beautiful avatar i've ever seen in my entire life!
i can't stop staring at it. LoL *drooling*
Forum: Marat Safin Message Board 08-28-2007, 04:48 PM
Replies: 3,034
Views: 332,519
Posted By Ciara!
Re: The "Get a mirror ASAP!" 2007 PICTURES Thread!

he doesn't look old, just more mature IMO.
and i like it! :D :cool:
Forum: Marat Safin Message Board 08-28-2007, 12:49 PM
Replies: 3,034
Views: 332,519
Posted By Ciara!
Re: The "Get a mirror ASAP!" 2007 PICTURES Thread!

i think those bermudas are really, really sweet! :D
Forum: Marat Safin Message Board 08-22-2007, 01:26 PM
Replies: 3,034
Views: 332,519
Posted By Ciara!
Re: The "Get a mirror ASAP!" 2007 PICTURES Thread!

oh. my. god. :eek:
why did i have to open this? :sad:
i just hope this WILL NEVER HAPPEN AGAIN!


oh, yeah, that pic just beats them all!
Showing results 1 to 23 of 23

 
Forum Jump

Copyright (C) Verticalscope Inc
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios