MensTennisForums.com - Search Results

Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.50 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: alfonsojose
Forum: Off Topic   07-09-2016, 04:24 AM
Replies: 19
Views: 3,215
Posted By alfonsojose
Re: Taylor Fritz got married today

:smash: What an expensive p*ssy
Forum: General Messages   07-09-2016, 04:13 AM
Replies: 56
Views: 2,190
Posted By alfonsojose
Re: Federer's legacy or why he'll forever be the GOAT

extremely happy and proud of him :yeah: He's healthy, he is hungry, keep going.
Forum: General Messages   07-09-2016, 04:10 AM
Replies: 133
Views: 9,350
Posted By alfonsojose
Re: OMG I've never seen Fed so sad in the presser.

Proud, so proud of been his fan :hearts: Guy is almost 35 years. :D :D
Forum: Off Topic   07-04-2016, 06:41 PM
Replies: 3,044
Views: 1,323,910
Posted By alfonsojose
Re: fattest asses on tour

Pouille pics anyone? His butt his awesome
Forum: Off Topic   07-04-2016, 06:39 PM
Replies: 5,093
Views: 5,204,757
Posted By alfonsojose
Re: Male Player Bulges

Pouille has a great derriere too :toothy: :drool:
Forum: General Messages   07-03-2016, 05:49 AM
Replies: 68
Views: 3,462
Posted By alfonsojose
Re: Does a Federer vs. Murray final excite you?

Roger getting past Cilic/Kei/Milos is a big challenge. QFs would be great for him. Hopefully he'll prove me wrong
Forum: General Messages   06-30-2016, 08:20 PM
Replies: 20
Views: 1,502
Posted By alfonsojose
Wimbledon 3rd round. WWW. Federer vs. Evans

Roger not the crowd favorite again
Forum: General Messages   06-30-2016, 08:17 PM
Replies: 25
Views: 2,127
Posted By alfonsojose
Forum: General Messages   06-30-2016, 08:14 PM
Replies: 47
Views: 2,893
Posted By alfonsojose
Re: Wimbledon R2: Dimitrov d. Simon 6-3 7-6(1) 3-6 6-4

:lol: :hug: to each one its own. 3 and 2 :yeah: Johnson is my no. 1 now ;)
Forum: General Messages   06-30-2016, 08:11 PM
Replies: 16
Views: 1,491
Posted By alfonsojose
Re: Wimbledon R2: Mahut def. [13] Ferrer 6-1 6-4 6-3

:yeah: no vultures on clean grass
Forum: General Messages   06-30-2016, 08:05 PM
Replies: 71
Views: 5,305
Posted By alfonsojose
Re: Wimbledon R2: Jiri Vesely def. (8)Dominic Thiem 7-6(4) 7-6(5) 7-6(3)

I know, but i'm pretty sure he would ask for one :lol: Such a crazy scheduler
Forum: General Messages   06-30-2016, 07:59 PM
Replies: 138
Views: 9,862
Posted By alfonsojose
Re: Wimbledon scheduling decision problems

Federer is playing a British guy :shrug: Obviously, they'll put him on Centre Court
Forum: General Messages   06-30-2016, 07:56 PM
Replies: 68
Views: 4,678
Posted By alfonsojose
Re: Thiem calls olympics an exhibition.

:rocker2: Olympics are for swimmers, runners and co. Tennis, soccer have no place at the event
Forum: General Messages   06-30-2016, 07:54 PM
Replies: 71
Views: 5,305
Posted By alfonsojose
Re: Wimbledon R2: Jiri Vesely def. (8)Dominic Thiem 7-6(4) 7-6(5) 7-6(3)

Now Dominic will ask for a wilcard for a Challenger next week :lol::rolleyes: He sholud take a break NOW
Forum: General Messages   06-25-2016, 06:03 PM
Replies: 9
Views: 938
Posted By alfonsojose
Forum: Off Topic   06-25-2016, 06:01 PM
Replies: 671
Views: 186,909
Posted By alfonsojose
Re: Hot+Good looking lower ranked players (outside top-100)

Isn't Adam former Kvitova's child toy?
Forum: Off Topic   06-23-2016, 03:34 AM
Replies: 5,093
Views: 5,204,757
Posted By alfonsojose
Re: Male Player Bulges

James Rodriguez :drool: I know, it's soccer but still :devil:
Forum: Off Topic   06-15-2016, 05:26 AM
Replies: 1,005
Views: 466,781
Posted By alfonsojose
Forum: Off Topic   06-13-2016, 04:20 AM
Replies: 1,005
Views: 466,781
Posted By alfonsojose
Re: Sexy arms, yummy chests and lick-worthy abs on tour

I like Goffin, bu his torso doesn't belong here IMHO :lol: too skinny. I guess preferences are different :p I see this pic and i wanna give him a hug and a glass of milk, not a blowjob unlike others...
Forum: General Messages   06-13-2016, 03:58 AM
Replies: 178
Views: 15,685
Posted By alfonsojose
Re: Stuttgart SF: (3) Thiem def. (1) Federer 3-6 7-6(7) 6-4 (Saved 2 MP)

Thiem is still on Stuttgart. Roger already in Halle. It could be helpful in the long term. Happy to see him back.
Forum: General Messages   06-10-2016, 10:38 PM
Replies: 19
Views: 740
Posted By alfonsojose
Re: Will we see a Fedal match in 2016?

Hopefully in Basel again, 23 - 12 :rocker2: :lol:
Forum: General Messages   06-10-2016, 10:37 PM
Replies: 80
Views: 5,012
Posted By alfonsojose
Re: What if Djokovic goes on to have a Williams-like Later Career?

Nah. Drake likes big butts, so the lanky gymnast is safe :tape:
Forum: Off Topic   06-09-2016, 04:01 AM
Replies: 671
Views: 186,909
Posted By alfonsojose
Forum: Off Topic   06-06-2016, 06:04 AM
Replies: 7
Views: 634
Posted By alfonsojose
Forum: General Messages   06-06-2016, 05:50 AM
Replies: 126
Views: 6,018
Posted By alfonsojose
Re: What did you think about Djokovic using Kuerten's celebration?

As usual, he tries too hard to be cool. His fans loved it. the rest of us .. :yawn:
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome