MensTennisForums.com - Search Results

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.38 seconds.
Search:
Key Word(s): ; Posts Made By: Orka_n

Forum: General Messages Yesterday, 10:25 PM
Replies: 51
Views: 2,457
Posted By Orka_n
Re: Would Federer rather face Murray or Karlovic (Bot Mode)?

Oh right. Like Sky Sports, you are pretending last year didn't happen/that it doesn't count/that a completely different individual inhabited Andy's body for a year and played shit tennis.

Get out of...
Forum: General Messages Yesterday, 10:16 PM
Replies: 68
Views: 3,663
Posted By Orka_n
Re: WWW? Wimbledon R4: [2] Federer vs [20] RBA

Brown is the definition of journeyman, mattyboy. :haha: Clueless and delusional as usual I see.
Forum: General Messages Yesterday, 08:51 PM
Replies: 46
Views: 2,078
Posted By Orka_n
Re: Why players lose/injured after beating Nadal?

Nadal just loses to absolute clowns these days. Not rocket science.
Forum: General Messages Yesterday, 08:32 PM
Replies: 51
Views: 2,457
Posted By Orka_n
Re: Would Federer rather face Murray or Karlovic (Bot Mode)?

Karlovic. But to be honest, he's not afraid of either of them. :shrug: Even at this age he can keep Murray under control most times.
Forum: General Messages Yesterday, 08:28 PM
Replies: 68
Views: 3,663
Posted By Orka_n
Re: WWW? Wimbledon R4: [2] Federer vs [20] RBA

Fed in 3.

Yeah he's lucky to avoid titans like Brown :rolls:
Forum: General Messages Yesterday, 07:10 PM
Replies: 56
Views: 4,860
Posted By Orka_n
Forum: General Messages Yesterday, 06:54 PM
Replies: 71
Views: 4,496
Posted By Orka_n
Re: Just to what extent Nadal is "done" ?

No I'm not, wtf are you talking about. Desperate much? :lol:
Forum: General Messages Yesterday, 02:19 PM
Replies: 66
Views: 4,151
Posted By Orka_n
lol what a circus. They're a bunch of c*nts, both...

lol what a circus. They're a bunch of c*nts, both Tomic and TA.
Forum: General Messages Yesterday, 02:14 PM
Replies: 98
Views: 5,049
Posted By Orka_n
Exactly what does the rulebook say about double...

Exactly what does the rulebook say about double hits? If it's true that it's okay if it's all done in one motion, then the clowns whining about cheating on here can just shut up. :shrug:
Forum: General Messages 07-04-2015, 11:35 PM
Replies: 67
Views: 3,510
Posted By Orka_n
Forum: General Messages 07-04-2015, 11:29 PM
Replies: 89
Views: 5,751
Posted By Orka_n
Re: Wimbledon R3: [2] Federer d. Groth 6-4 6-4 6-7(5) 6-2

Perhaps.

Though the guy is still better than 29 year old Crapdal who you call "true goat" :superlol:
Forum: General Messages 07-04-2015, 11:26 PM
Replies: 134
Views: 7,305
Posted By Orka_n
Re: WWW Wimbledon R4: [23] "Dr." Ivo Karlovic vs [3] Andy "Grassray" Murray

This will be one difficult operation for the Doctor. Too difficult perhaps.
Forum: General Messages 07-04-2015, 09:02 PM
Replies: 151
Views: 7,675
Posted By Orka_n
Re: Wimbledon R3: Karlovic def. Tsonga 7-6(3) 4-6 7-6(2) 7-6(9)

Ivo is a fuckin legend. :worship:

Bad for the tourney that Tsonga is out tho
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:27 AM
Replies: 78
Views: 5,059
Posted By Orka_n
Kyrgios can be arrogant but he says nothing wrong...

Kyrgios can be arrogant but he says nothing wrong here. :zzz: Ofc he should believe he can win it. They all should actually.
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:12 AM
Replies: 56
Views: 3,388
Posted By Orka_n
Roger to block return Groth into oblivion

Roger to block return Groth into oblivion
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:11 AM
Replies: 25
Views: 1,345
Posted By Orka_n
Disgusting matchup.

Disgusting matchup.
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:09 AM
Replies: 23
Views: 947
Posted By Orka_n
:haha: Can you get more pitiful. Brown winning...

:haha: Can you get more pitiful.

Brown winning Wimbledon would be an absolutely epic result, the best one in years. Sadly it won't happen because the other players left in it are currently better...
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:05 AM
Replies: 23
Views: 1,003
Posted By Orka_n
For the sake of tennis I hope Brown but it's...

For the sake of tennis I hope Brown but it's really a toss-up
Forum: General Messages 07-04-2015, 10:04 AM
Replies: 71
Views: 4,496
Posted By Orka_n
Never in fucking doubt. The same thing will...

Never in fucking doubt.

The same thing will happen to Noletards. I'm waiting for the day MIMIC starts crying about decline when Novak is losing to random mugs. Then the circle will be complete.
Forum: General Messages 07-03-2015, 09:43 PM
Replies: 538
Views: 43,623
Posted By Orka_n
Re: Wimbledon R2: [Q] Brown def. [10] Nadal, 7-5 3-6 6-4 6-4

Anticaria :superlol: take your embarassment like a man and stop being so pathetic in defeat. Bringing up results that happened a lifetime ago, wtf is wrong with you :rolls:
Forum: General Messages 07-03-2015, 09:28 PM
Replies: 71
Views: 3,599
Posted By Orka_n
Re: Dimitrov main issue: is he too dumb to play high level tennis?

Nah. Imo his main issues are movement & footwork. For all the Federer comparisons, that's where he REALLY falls short.
Forum: General Messages 07-03-2015, 08:27 PM
Replies: 81
Views: 6,160
Posted By Orka_n
Re: Tomic goes off at Tennis Australia

I actually understand that he feels hurt by the lack of respect. But to be honest, what has he done to command respect then? Yes he's young but he has behaved like an arrogant thug on more than one...
Forum: General Messages 07-03-2015, 08:12 PM
Replies: 26
Views: 1,164
Posted By Orka_n
Re: Rafa need a new coach

Hahaha two questions: 1) Who are you, and 2) What the fuck are you talking about? The inflammation in his appendix had already subsided at the end of October, and then AFAIK he had a (prophylactic)...
Forum: General Messages 07-02-2015, 10:22 PM
Replies: 68
Views: 3,366
Posted By Orka_n
Da fuk? OP is generally a terrible poster and a...

Da fuk? OP is generally a terrible poster and a hypocrite. He was laughing his ass off at Federer's decline but can't handle the same thing happening to Rafa.

What does Nadal have left to prove? How...
Forum: General Messages 07-02-2015, 10:10 PM
Replies: 48
Views: 2,901
Posted By Orka_n
Is this what whinedal has been reduced to? A WTA...

Is this what whinedal has been reduced to? A WTA comparison? lolz
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump

Copyright (C) Verticalscope Inc
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios