MensTennisForums.com - Search Results

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Showing results 1 to 25 of 50
Search took 0.52 seconds.
Search:
Key Word(s): ; Posts Made By: hlaure

Forum: Mario Ancic 02-14-2004, 06:53 PM
Replies: 247
Views: 10,066
Posted By hlaure
Re: [*A Mario Ancic Thread!*]

go luck to him for his match of today...shoulda already started :-/
Forum: Mario Ancic 02-13-2004, 01:54 PM
Replies: 247
Views: 10,066
Posted By hlaure
hi all !

HI ALL
i met mario, after the 1st 2 matches, last week on friday, in Metz....
he was sooooooo nice to me, very cute, i dunno the colour of his eyes, but omg they're gorgeous when he looks at u in...
Forum: Davis Cup 2006 02-09-2004, 09:24 AM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

hi all ! (I'm at uni again lol) I think i'll have my pix developped this week, maybe on thursday when i'll be back home........ **can't wait to see** I'd like to ask the 2 'croat fans' what the...
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2004, 09:47 AM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

sorry for the mistakes in english, but my mind isn't very clear this morning LOL
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2004, 09:46 AM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

i'm back from Metz.... so bad.... I can't express how great it was ;-)
firstly the matches of course,
then we succeeded with a friend to go close and meet Arnaud, Mario and Ascione, Guy didn't stop,...
Forum: Davis Cup 2006 02-05-2004, 08:28 PM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

i'm here, finally at home.....Vale, i already have many things to tell u before leaving....... we'll chat on saturday....:-)
Forum: Davis Cup 2006 02-05-2004, 01:32 PM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Talking Re: France vs Croatia in Metz

try to put a stupid smiley vale u'll explain me how to do LOL i gotta go now bye
Forum: Davis Cup 2006 02-05-2004, 01:30 PM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

hi ! i'm at uni but i have time to write a bit...... today is D-1 !!!!!! Tomorrow at that exact hour, i'll be picturing Arnaud and Mario (and Guy of course Vale ;-)..............) I come back home...
Forum: Davis Cup 2006 02-01-2004, 02:27 PM
Replies: 276
Views: 4,960
Posted By hlaure
Re: France vs Croatia in Metz

salut à tous (je ne viens pas souvent ici, je n'ai plus trop le tps )je vais à Metz vendredi prochain, je vous raconterai comment c'était... hi all,,i go to see France :croatia next friday, i'll tell...
Forum: The French Musketeers 03-07-2003, 10:04 PM
Replies: 12
Views: 1,075
Posted By hlaure
u'd live near me, i'd give u the tape but u're...

u'd live near me, i'd give u the tape but u're too far :-(
Forum: The French Musketeers 03-07-2003, 09:59 PM
Replies: 36
Views: 2,205
Posted By hlaure
**secret** LOL

**secret** LOL
Forum: The French Musketeers 03-04-2003, 04:52 PM
Replies: 12
Views: 1,075
Posted By hlaure
i saw it, and taped it ;-)))))

i saw it, and taped it ;-)))))
Forum: The French Musketeers 03-04-2003, 04:45 PM
Replies: 36
Views: 2,205
Posted By hlaure
... ma l'italia mi piace di più ! ;-)

... ma l'italia mi piace di più !
;-)
Forum: The French Musketeers 03-04-2003, 04:44 PM
Replies: 36
Views: 2,205
Posted By hlaure
i like france ;-)

i like france ;-)
Forum: The French Musketeers 03-03-2003, 06:39 PM
Replies: 36
Views: 2,205
Posted By hlaure
hey, vale.... pascale, angélique, and my parents...

hey, vale.... pascale, angélique, and my parents say hi to you
LOL
Forum: The French Musketeers 03-03-2003, 06:38 PM
Replies: 36
Views: 2,205
Posted By hlaure
==> i didn't know you liked juanqui so...

==> i didn't know you liked juanqui so much

neither me ;-)

btw: where did u find this pic ?????
Forum: Davis Cup 2006 02-09-2003, 05:50 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
nooooooooo suisse vs us :-(

nooooooooo suisse vs us :-(
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2003, 06:55 PM
Replies: 81
Views: 1,565
Posted By hlaure
allez les bleus pour demain !!!!!!!! mika et fab,...

allez les bleus pour demain !!!!!!!!
mika et fab, on compte sur vous :-)
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2003, 06:52 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
wow super de mener 2/0 aujourd'hui :-)

wow super de mener 2/0 aujourd'hui :-)
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2003, 04:32 PM
Replies: 81
Views: 1,565
Posted By hlaure
i could only see the 1st match... but there was...

i could only see the 1st match... but there was school

and now i'm home, they don't broadcast anything.......

who said our french tv was **crap** ??? lol
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2003, 03:42 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
i'm really happy to see so many australians are...

i'm really happy to see so many australians are fans of OUR players ;-)

hi to prazz
Forum: Davis Cup 2006 02-07-2003, 03:34 PM
Replies: 81
Views: 1,565
Posted By hlaure
who can see the match on tv ???

who can see the match on tv ???
Forum: Davis Cup 2006 02-06-2003, 07:24 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
une fois de plus je manque la coupe davis :-(

une fois de plus je manque la coupe davis :-(
Forum: Davis Cup 2006 02-06-2003, 07:21 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
it's so bad i thought i wouldn't have courses...

it's so bad i thought i wouldn't have courses tomorrow, but it's next week lol
pffff
Forum: Davis Cup 2006 02-04-2003, 08:30 PM
Replies: 105
Views: 2,318
Posted By hlaure
or " si è con voi "....... a bit of italian ...

or " si è con voi "....... a bit of italian this is not so bad, right ? ;-)))))))))))))))))))))))
Showing results 1 to 25 of 50

 
Forum Jump

Copyright (C) Verticalscope Inc
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios