MensTennisForums.com - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 43
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: MarieS
Forum: Marat Safin Message Board   10-15-2006, 12:09 AM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:eek: :rolls:
Forum: Marat Safin Message Board   09-26-2006, 08:34 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

But it was the only appropriate word for how he played in the 3rd and 4th sets, :lol:.
Forum: Marat Safin Message Board   09-26-2006, 08:18 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

Yeah, I remember watching her play and she had dark hair. What happened to her? At one point she had a VERY promising career, no?
Forum: Marat Safin Message Board   09-26-2006, 07:53 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:eek: :haha: :haha: :haha:
Lena is all :hearts:, it's funny. Is that Lena Krasnoroutskaya the player? Didn't she have black hair :scratch:?
Forum: Marat Safin Message Board   09-25-2006, 05:06 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:rolls: Yeah I know I know. It was just funny how shamil said he was the leader after his comment about the threat.


:spit: :haha:

You must spread some Reputation around before giving it to...
Forum: Marat Safin Message Board   09-25-2006, 03:11 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:lol: :inlove: :yeah:

Btw, from Tarpi after the win: He said that Marat is the "secret leader" of the team, and has authority despite his low ranking; he's respected as a leader. So Marat was...
Forum: Marat Safin Message Board   09-25-2006, 01:43 AM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:haha: :haha: :haha: (I'm trying to think how he'd say "young lady" in russian. :scratch: i think it'd sound much funnier in russian, cuz everything sounds funnier in russian. :lol: ) Too bad he lost...
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 10:11 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

Annie--if you were wearing a tourqeoise shirt, w/ a russian flag wrapped around your shoulders and were waving another one, then I just saw you on TV...at least three times. :rolls: you're a bona...
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 08:00 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

i will eventually see it when this bloody match is over. it's still only the third set. :tape:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 07:39 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

you sure? :lol:
It just looks bad in a picture, b/c you don't really have context, I'm sure it looks much better on video. Just a weird lean-in, that's all. It sure looks funny though. ;)

omg,...
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 06:28 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

I'm watching the Dima-Roddick match now, and who says that Dima can't play on clay? ;)The commentators keep saying how unfazed Dima is by the occasion; i think he's hit like 7 winners in the first 2...
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 05:10 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

They called Tarpi "Хитрый лис"(sly fox) on gazeta.ru :rolls:. such an apt description. He had everyone guessing all weekend, and you can't argue with the results. :yeah:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 04:46 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

:lol:
I'm glad the intimidation factor is still there. At the USO marat kept saying that no one is afraid of him anymore, so I guess it's not true, which is a good thing :yeah:.
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 04:25 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

this was one marat match i couldn't care less about. it was quite refreshing actually. :lol:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 03:54 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

oh ok. fair enough. :yeah: No I was just wondering why you were so into it. ;)

OMG, :rolls: at the dima-igor picture. Good luck living that one down. :lol:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 03:37 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

Why do you care about this match? :confused: :shrug: I hope he ISN'T trying and gets this over as quickly as possible to go out and celebrate. :lol:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 03:24 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

yeah, idk, where IS marat?
Probably getting ready for the match. :shrug:

Dima looks like he's gonna cry in some of the yeltsin pics. :hug: aw....
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 02:56 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

Yeah, they have an obligation to the ticketholders. They play best-of-three at least.

piccies! :woohoo:
http://news.search.yahoo.com/search/news?p=tursunov&ei=UTF-8&fr=yfp-t-500&c=news_photos
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 02:50 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

I think they'll put on a really really really really fast carpet...Nalby's the only one that can play on fast courts, and marat owns him so...Clay will be a disaster b/c Argentina has so many good...
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 02:38 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

Annie is a star, Annie is a star! :woohoo:
:lol:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 02:37 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

my bad. for some reason I thought he was on the team as well. Marat-Blake dead rubber...:yawn:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 02:28 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

why not let zhenya play?
I bet tarpi wants the 4-1 scoreline. :devil: :p
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 01:59 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIMMMMMMMMMMA!
:worship:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 01:56 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

33-22 according to the scoreboard. :worship:

c'mon, brrrrrrreakkk! :bounce:
Forum: Marat Safin Message Board   09-24-2006, 01:53 PM
Replies: 2,775
Views: 74,317
Posted By MarieS
Re: Davis Cup

He can't lose this match, he simply cannot lose this match. He's not allowed to...:crying2:
Showing results 1 to 25 of 43

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome